Helt tappat fokus.

Kategori: Allmänt

Vad hände, mitt pluggfokus som jag hade imorse innan mina "jag måste mail" bara försvann, tiden försvann, fokus försvan, allt försvann! Inte för att jag skulle kalla det waste of time eftersom att jag har mailat som en galning om massa gympa grejer.

Dessutom fick jag ett annat mail, Pass bokat på IKEA Barkarby lördag 11.25-20.30 i Kassan. Jag höll på att dö, shit, jag har inte jobbat på 8 månader och det första passet jag jobbar är i Kassan, den avdelning där jag känner mig som  mest osäker och jobbat minst i. Jag var redan inbokad på Textil på söndag men textil kan jag utan problem, där har jag varit i så många år. Men det kommer gå bra, det är bara att köra hardcore på en gång, bara slänga sig in i det.. Vad vore livet utan iutmaningar! Fast jag erkänner att jag är sjukt nervös! 



Kassalinjen, där hittar ni mig imorgon! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: