Hej December!

Kategori: Allmänt

Nu är vi inne i December månad och det började väll inte riktigt som jag hade tänkt mig. Ställde klockan på 7 för att få massor av plugg gjort innan jobb mellan 14-20. Men mellan 07.30 - 12 spydde jag som en gris.. Varför har jag ingen aning om? Influensa, Magsjuka var min första tanke, men då borde man väll ha feber? Matförgiftning.. men jag åt inget konstigt igår och dessutom var det bara galla jag spydde upp.. det är för mig fortfrande ett frågetecken. 

Nu mår jag lite bättre, jag har slutat att spy och har till och med kunnat få in mig lite att äta. Jag mår fortfrande illa och dunkande huvudvärk, men jag fattar ingenting? 

Det värsta var ju att jag för en gångs skull var lite taggad på att jobba.. åhh.. Får försöka koncentrera mig på pluggandet istället.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: