Det var ett tag sen eller?

Kategori: Allmänt

Hej säger tjejen som varit tyst i över år! Vad hände? Allt skrevs här, plötsligt inte ett knyst, det var som att allt gick upp i rök. Varför? Helt ärligt, det vet jag inte? Tror  jag kände mig gammal på mina (då) 25 år och hade inget händelserikt att berätta om.. Jag insåg att jag blivit vuxen och livet inte var så glamoröst och flashigt att man skryter om det på en blogg, för det är ju det man gör, skryter. Få folk att tro att sitt liv är så mycket bättre än alla andras. Tro mig mitt liv är inte så flashigt, händelserikt, javisst emellanåt men för det mesta en vardag som för alla andra. 

Trotts min frånvaro i ca 1½ år så har jag ändå haft kvar folk som kollat in här, imponerande och kul. Till och med några kommentarer har rullat. Funderar på om jag ska öppna mitt liv åt andra igen, eller ska jag hålla det för mig själv, lixom vafan lär känna mig istället. Ring och snacka skit med mig! Eller Var sjukt avundsjuk på mitt "skryt".

Vi kör en test, hur många läser detta... så kanske jag börjar igen..

Kram på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: