God morgon vecka 39!

Kategori: Allmänt

Det är måndag med ny vecka, och jag inte alls utvilad. Nu vill jag inget annat än att det ska bli onsdag, så att jag kan ha gjort min tenta och lämna det åt sidan! Framför mig har jag nu två väldigt intensiva pluggdagar.
Idag är det sista seminariet för kursen och jag är inte alls förberedd, men vi har opponering så jag behöver inte vara så speciellt föreberedd heller så det är skönt! Dock är det smått irreterande att behöva åka till skolan 1 timme tidigare för att skriva ut grejjer, det är mist sagt struligt att skriva ut där borta! 

Hur som helst, detta var ett totalt onödigt inlägg men bättre än att det är helt oaktivt här.. jag har ju fått pikar från några av er att jag varit så inaktiv under helgen! Men men slut surrat! 

Hoppas att ni få en bra dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: