Bara så ni vet..

Kategori: Allmänt

Det är lite förvirrande med mina sms har jag märkt. För er som inte vet har jag min holländska telefon och den har inte svenska som språk, därav mina kosntiga engelska sms eller svengelska. Jag är inte helt sinnesförvirrad jag har bara en telefon som går mig på nerverna när jag försöker skriva på svenska.. Här är lite exempel.

Exempel 1: kan jag wait till imorgon och se hur jag feel. 

Exempel 2: sorry for not calling you last night, I was so busy fix with stuff after work. Hur se din vecka ut? 

Exempel 3: Det ar difficult, I dont know what to say?

Jag hade en hel del skumma sms innan det också, men tyvärr har jag raderat dom på grund av dåligt minne i telefonen, precis, det är det också så jag får nöja mig med ca 5 sparade sms. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: