om man är trött innan tenta...

Kategori: Allmänt

Är det ingenting vad som slår tröttheten efteråt, dock är det en relativt skön utmattning och det känns skönt att man bara kan lata sig på soffan i några timmar utan att lyfta ett finger! Men ska ikväll köra dubbelpass på friskis, först aerobics och sedan spinning! Nån måtta får det ändå vara, man måste ju röra på fläsket!

Gick till Tele2 butiken idag, det fanns ingen iphone 4s inne, eventuellt får dem in nya nästa vecka. Jag ska alltså behöva vänta ytterligare 1 vecka! Om jag inte väljer iphone 4, men om jag vill ha samma storlekt på minnet så kostar dem samma och då kan jag nog vänta 1 vecka till.. Även fast plåstret på mobilen nästan helt ramlat av!

Kommentarer

  • Cecilia Uhr säger:

    Hej Joesofine,



    Vad roligt att du funderar på att skaffa en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig.



    Med vänliga hälsningar



    Cecilia Uhr, Tele2



    [email protected]

    2011-11-04 | 11:41:02

Kommentera inlägget här: