står lite still..

Kategori: Utbyte i Groningen

Just nu står det lite still, jag har väldigt mycket att plugga för tillfället och jag är så aundsjuk på er i Sverige just nu. Varje dag ser jag vädret mellan Groningen och Stockholm på min start sida, och varje dag har ni strålade sol och varmt. Om jag är avundsjuk, visst vi har ganska fint här med men lite molnigare skulle jag gissa. Dessutom är detta den bästa tiden på året att vara hemma. Juni är min absoluta favorit månad! Hur som helst, Holländarna vill att man ska plugga ihjäl sig hela somaren, iallafall oss business studenter som slutar sist av alla. Det känns väldigt konstigt att några lämnar redan nästa helg och åker hem men jag har en månad kvar?! Aja.. slut på struntpratet, dags för mig att sätta fart på pluggandet. Bara 1 assignment kvar nu, nnan det blir nya näst vecka :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: