Första tentan av 4!

Kategori: Utbyte i Groningen

Det är helt omänskligt att vara såhär trött. Men idag har jag min första exam, av 4. Halleluja, inte direkt, sommaren är tillbaka och inte lite... 30 grader. Kul att man ska sitta inne i ett bibliotek till 13 för att sedan skriva tenta vid 14. Nä, inte alltid lika roligt, och även om solen skiner imorgon har jag 3 tentor som väntar.... Varför? Och många är redan klara, detta är så orättvist, jag vill också bara glassa i parken! 

För övrigt är det ganska låg stämning just nu, många åker hem, det börjar bli riktigt tomt och ångesten bara växer, shit, snart ska jag hem till Sverige, ledsen att säga det men jag vill allt annat än hem och jag tror att jag aldrig har haft mer ångest. Att man dessutom ska behöva säga hejdå till människor man levt med och känner utan och innan och veta att man trolivgtvis aldrig mer kommer ses, det är fan inte lätt. Igår var det Pizza-man och Teira som åkte, att säga hejdå till Teira var svårt, Kanada, inte direkt så att man kan ta en långweekend. Idag har 4 spanjorer åkt och strax ska jag säga hejdå till Michaela, fan jag vill inte. Dessutom är jag ju så jäkla känslig så jag kan ju inte sluta grina.... 

Nu ska jag sluta klaga och dra till bibblan, men först många koppar kaffe!!

Kommentarer

  • Linnda säger:

    Lycka till Bruden =) Miss you!

    Puss o kram

    2011-06-28 | 13:18:56

Kommentera inlägget här: