Det sa bara plopp...

Kategori: Utbyte i Groningen

Som alla normala människor går jag på toaletten ibland, helt normalt. Detta gjorde jag även igår när jag kom hem från biblioteket, jag hade precis gjort mitt, så jag ställde mig upp och skulle precis spola när det sa Plopp, fan Mobilen ramlade ur fickan rak ner i toaletten... Mitt i paniken dyker jag ner med handen och greppar upp den, tur att det bara var nummer 1, men ändå, jag kutar till handfatet för att diska, krasch säger det och den andra mobilen flyger ur andra fickan rakt in i spegeln, ingen sjuårs olycka och tack och lov, en mobil i behåll. Efter avdiskningen var det en hel del skumma ljud, jag vet fortfarande inte om den funkar. Har plockat ur alla delar och låter den torka, sedan är frågan om jag vill gå runt med en piss mobil?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: