blixtrar och dunder...

Kategori: Utbyte i Groningen

Vem kunde ana, att 35 graders hetta skulle resultera i spöregn, åska och blixt. Jag tror att jag aldrig har sätt värre väder.. jag bara hoppas att vi får värmen tillbaka, jag orkar inte 2 veckor till med bara regn.

Min tenta idag var rena mardrömmen, är det nått jag ogillar starkt är det multiple chioce frågor, varför ska de vara så svåra. De öppna frågorna gick däremot relativt bra. Jag hoppas bara att jag klarar mig, men om så är det på håret. Jag har knappt hunnit vila och imorgon väntar en dag i biblioteket igen, börja plugga till tenta nummer 2, skjut mig tack. Holländarna måste nog vara dem smartaste människorna med tanke på hur mycket och länge de pluggar.. 



Här är jag i parken igår, mer nice än så är svårt.. och jag har inte svettats så mycket på jag vet inte hur länge...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: