Sista träningen med tjejerna.

Kategori: Gymnastik

Idag var det sista träningen med tjejerna innan jag åker och det går inte att förbereda sig mentalt för det. Det var verkligen riktigt jobbigt att säga hejdå! Efter träningen hade vi lite avskedsfika och det som var min räddning var att tjejerna gick i olika omgångar så alla gick inte samtidigt. Det hade varit för hårt om alla försvunnit på samma gång och jag hade grinat ihjäl mig. Jag kommer verkligen sakna dem. De är fantastiska tjejer och dem har gett mig så mycket glädje och roliga minnen! De lyckas alltid få mig att skratta oavsett hur trött, stressad eller ledsen jag är, det är ovärderligt. Mina fina tjejer! Jag vet att ni inte kommer göra mig besviken, det kommer ni aldrig att göra!!! 

Jag vet heller inte om detta var min sista gymnastik träning? Jag vet inte än när på lördag jag åker till pappa men det kan ha varit sista träningen. Dock lyckades jag äntligen få till en helskruv, på riktigt! Den var inte snygg men jag kom runt och jag knäckte nöten! Jag provade skruva åt andra hållet, i början var det riktigt konstigt men sen så, då kändes det mycket mer naturligt i kroppen! YES, mission accomplished!



Min helskruv! Inte den snyggaste, men gud vad stolt jag är!!



Emma och jag hade gjort en show för Åsa, men sedan spårade det.. Lite trötta kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: