Sista natten i min ljuva säng!

Kategori: Allmänt

Jag kommer verkligen att sakna min säng, den är otroligt skön och mitt täcke är det gosigaste och skönaste! Jag har precis packat färdig och det mina vänner var inte lätt. Jag är smått orolig över vikten, jag hoppas min våg väger rätt och jag har en känsla av att jag kommer att få åka ner med 10 tröjor på mig:S Jag tycker att jag knappt plockat från garderoben ändå så går det knappt att stänga väskorna... Jag ser inte alls fram emot morgondagen, allt går för fort.

Dum som jag är, eller mera träningsfreak ska jag på gympan imorgon, men det blir bara någon timme.. Jag måste ju få sätta minst en helskruv till innan jag åker. Därefter blir det hem och ladda om och sedan ta mig till pappa. Det absolut svåraste är nog att säga hejdå till mamma, usch! Som tur är har hon blivit en höjdare på skype nu! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: