Sista kvällen med Mamma!

Kategori: Allmänt

Jag har precis insätt att de kommande dagarna kommer bestå i tårar. Bara idag har jag grinat typ 5 gånger då jag tänkt på att lämna alla fina människor jag kommer att sakna så oerhört. Visst jag är tillbaka fortare än blixten men ändå 6 månader är ändå lång tid, även fast det går fort! Men så långt bort är det faktiskt inte och jag har ju faktiskt möjligheten att åka hem en helg om jag vill!

Ikväll så gick jag och mamma på Roma, stammis restaurangen i Jakobsberg, då vi knappt kommer att hinna umgås innan jag åker. Det var trevligt att prata lite och det kommer kännas riktigt konstigt att inte träffa mamma så ofta som jag gör.  Hon är ju min absolut bästa vän och jag pratar ju med henne om allt!!! Fast imorgon ska jag köpa microfon och lära henne skype=) 



Mamma!!


Me!


Kommentarer

  • mia säger:

    Hej Josefin!

    Du kommer få det jätte bra i Holland. Du har ju Robert som kan trösta om hem längtan blir för stor. Skriv en ordentlig instruktion till Ingegerd om skype!!Ha det så bra och lycka till med allt.Ser fram mot att läsa bloggen. Kram Mia :)

    2011-01-26 | 11:24:02

Kommentera inlägget här: