Highlights från 2010!

Kategori: Allmänt

Jag ska snabbt försöka göra en resumé från det gångna året och dess höjdpunkter.

Året började med backpackning i Asien då vi firade både nyår och min födelsedag i Vietnam, därefter hade vi härliga dagar i Thailand! Kan man få bättre start på året?

Nyår i Hanoi!
Fira födelsedagen på stranden!!
födelsedagsdrink


I och med resan träffade jag en Holländare. Så nu har jag även hunnit besöka Holland 5 gånger under året!



den haag

Amsterdam
Groningen


Det har även hunnit bli en resa med mamma. Denna till Cypern i Juli!



Jag var ute i skärgården på Jennies land!

Jag har undervisat 2 st barngrupper i dans och självklart haft mina gymnaster som har gjort grymt mycket framsteg detta år. Vi har tagit hem några fler medaljer och tävlat på nya svårigheter och klarat dem med bravur!




Jag bytte skola från Södertörn till Stockholmsuniversitet och träffade en massa nya människor och framförallt roliga utbytesstudenter.



Sedan har ju stor del gått åt till mitt eget tränande, fortsatt slit med min dans, jag började med löpning och presterade någorlunda bra tid på tjejmilen. Och dessutom jhar jag själv börjat träna gymnastik. 

Dansuppvisningen!
Tjejmilen!
gymnastik, gymnastik, gymnastik!!

Dessutom har det hänt många andra roliga saker som att både Emma och Jessica flyttat tillbaka till Stockholm. Och framförallt har det varit mycket, mycket fest men ska jag ta med alla de bästa partybilderna kommer det ta aldelles för lång tid, de sparar jag för mig själv! 


Det har varit ett riktigt bra år, många roliga saker på alla plan. Sommaren var ovanligt varm och härlig och jag är så nöjd. Jag hoppas bara att 2011 blir minst lika bra! Tack tack tack 2010, ett år att minnas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: