god morgon!

Kategori: Allmänt

Jag har haft mina värsta timmar någonsin! Uppsatsen blev helt okej och jag är nöjd men när vi skulle ladda upp den så blev det jätte konstigt utan att filen följde med? Och man kan inte göra om. Så just nu är jag jävligt osäker på om vi kan lämna in den och jag är livrädd för att det inte skall gå.  Blir det ingen uppsats blir det inget csn, utan csn kan jag knappast åka till holland. Leva på vilka pengar då?


Eftersom vi har sån tur gick ju sista tåget 00.40 så det hann vi ju inte heller med, det var bara att ta taxi hem. Jag har knappt kunna sova inatt av all oro och nu ska jag snart till skolan, lämna in ett fysiskt ex och sedan fortsätta plugga:( jag är så trött att jag mår illa, har djup ångest och är sjukt deprimerad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: