Första träningen med tjejerna!

Kategori: Gymnastik

Idag var det första träningen med tjejerna efter lovet, visserligen inget långt lov men det var roligt att träffa dem igen. Vi hade en ganska lugn träning med lite mjuk start och vi hade utvärdering med både tjejernas åsikter och kunskaper, så detta kommer bli en bra termin. Känns dock väldigt jobbigt att jag inte får vara med hela terminen, det känns så fruktansvärt jobbigt att lämna de här tjejerna. 

Jag berättade för tjejerna idag att jag ska åka iväg, det var riktigt jobbigt att säga det men dem tog det bra och det känns skönt! Jag kommer sakna dem oerhört, men dem har lovat mig att ta sig till final i UT yngre och då jäklar kommer jag hem och då ska dem visa mig hur grymma dem är!



Bästa, bästa tjejerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: