Födelsedag/avskedsfest!

Kategori: Allmänt

Tack ni alla som kom och fick mig att ha en jätte trevlig kväll! Dock har jag lärt mig att bara ta en jellyshot nästa gång! Att det kan sitta i såhär länge? När ska jag få känna mig som en människa igen?! Och jag måste säga det, vilka fantastiska vänner jag har!!


Folket börjar komma!


Linnda gillade min pizza


Kusin och jag!


Daniel och Daniel minglade i köket!


Brudarna i soffan!


Tasnuba kom förbi!


Brudarna som ägde MTE!


Linnda kör tysta stilen i hörnet?


present öppning


super snygg väska från Tasnuba!



Jessica och Lollo gav mig champangeglas och chocklad!


Dessutom gav de mig svensk vodka så jag kan visa alla icke svenskar i Holland vad som är riktiga grejjer!


Posing!


Ett fint drink-glas från Åsa, Sandra och Carin!


Av Magda och Erik fick jag en Pandora berlock!  Väldigt fin!


En student akuten spargris med Euros inuti från Daniel By!


Av Linnda fick jag kamera stativ!


Chocklad från kusin, men innan har jag fått mobil, och Holländska bok + cd!


örhängen från Jennie och Johanna!


Emma kom med en hel victoria secret påse!!


Inuti var det en klänning från forever 21 och underkläder + läppglans från victoria secret!


Jennie och Johanna diggade balkongen!


Grabbar!


Gympa tjejer!


Nånting på andra sidan var väldigt intressant??


Magda var först ut för fiskdammen!


Lollo får napp!


Jessica nappar också!


Glad tjej bakom fiskdammen!


Jennie och Johanna gillar också fiskdammen!


Glad tjej!


Hon gillar jelly shots!


Mingel!


Födelsedagstårtan!


older and vicer??


Tårtan blev populär!


Brudarna gillar tårta!


Eva njuter!


Danne diggade min tårta enormt!


Tårta!




Danne håller tal?!


Papparazzi är igång..


Här händer det grejer!


Danne och jag!


Lollo!!


jag och jessi!


Haha


Får vi aldrig nog?


hahahaha


oj, intressant? vilken blick!


Liv och jessica


Röste och Lollo!


Lite trött??




Kommentarer

  • Hanna :) säger:

    Jag tror jag fattar varför du inte va så pigg på träningen i söndags! ;P

    2011-01-24 | 23:30:50
  • Tasnuba säger:

    Heheh ja kom med på bild :P

    synd att ja missade tårtan... såg ut o vara hur god som helst... :O

    2011-01-26 | 01:06:14

Kommentera inlägget här: