fix dag!

Kategori: Allmänt

Idag är det en riktig fix dag, jag har 100 papper att skriva ut och fylla i. Sedan ska jag till skolan för att träffa rektorn för att få mina kursval godkända, jag hoppas verkligen hon godkänner. Jag skulle bli så ledsen annars, nu är jag as taggad på de här kurserna! Sedan är det vidare till jobbet, jobba till 20.00 och sedan restaurang med jobbet. Det är en avskedsmiddag för personer som bytt arbete eller ska bort, som jag=)


Fick nyligen besked om vårt betyg för kandidatuppsatsen, vi fick B. Jag är nöjd, med tanke på att vi hela tiden var inriktade på ett A men när våran handledare sedan sa att ett A är omöjligt att få på en kandidatuppsats så är ju B det bästa man kan få!?! Hur som helst, med tanke på vår panik inlämning är jag glad att vi ens blev godkända, att det blev ett B är ju bara ett plus:)


Kommentarer

  • linndus säger:

    Grattis stumpan!

    2011-01-18 | 11:31:13

Kommentera inlägget här: