Flickis!

Kategori: Gymnastik

Woho! I can't beleive it, jag satte den, jag gjorde en flickis! Yeah, det känns så bra, Okej, det var en stillastående med väldigt mycket pass och den kanske inte var så snygg, men jag satte den! Och jag är sjukt stolt över mig själv! Nu ska jag bara fixa till mina rondater och sedan kommer jag vara den som flyger över tumblinggolvet! Sweet! Att man kan känns sig så nördigt stolt! Men det är så skönt när man äntligen vågar och att man ändå gör det bra! 

Nu tog jag ju ingen bild på flicksen eftersom att min kamera börjar muppa sig, alla som känner mig vet att jag nästan är lika med psykbryt om inte kameran funkar.. men men, hur som helst, för er som inte har någon aning om vad flickis är så är det en bakåtvolt.. som bilden nedan visar.


Här är en av mina duktiga gymnaster som kör flickis!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: