Pluggning med stil!

Kategori: Utbyte i Groningen

Nu är det inte många timmar kvar till min första tenta och jag är lite nervös samtidigt som jag känner att jag inte riktigt kan plugga mer. Så det är bara att hoppas på att rätt frågor kommer imorgon!

Det bästa med Holland just nu, DET ÄR VÄRME BÖLJA! Och jag har aldrig varit mer lycklig, våren kom inte tillbaka, nej nej det blev sommar istället. Jag hörde rykten om att Holland är varmast i Europa just nu och det kanske stämmer, idag hade vi 22 grader i skuggan och det bästa är att det ska fortsätta på samma sätt!

När det är så fint väder som nu kan man bara inte sitta inne, framförallt inte eftersom jag spenderade 10 timmar på biblioteket igår. Så Robert och jag åkte tidigt imorse till hans föräldrar där vi har pluggat i trädgården hela dagen, gud vad jag saknar att ha trädgård. Och tro det eller ej, men det var mycket pluggeffektivt.


Robert djupt inne i böckerna!


Katten vaktar alla fiskar i dammen...


Geten har hittat en skön plats i skuggan!


Ibland är det skönt att vara student!


Fin utsickt med alla träd som blommar och dammen i mitten!


Pluggpaus och gympa abstinensen gjorde sig påkommen!


Yeah, än har jag inte tappat allt:) Benen är ju iallafall raka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: