ostrukturerad

Kategori: Utbyte i Groningen

Kan man bli mer ostrukturerad?. Nej, skulle inte tro det, hela dagen idag har varit som en dimma. Kanske för att jag kommit tillbaka till ett regnigt och blåsigt Groningen som inte alls känns lockande. Full tvättkorg och ingen mat. Så jag har trots ostruktur tvättat 5 maskiner tvätt, storhandlat, städat och försökt att strukturera mig med plugg men till ingen nytta. Vart tog tiden vägen? Jag vågar inte ens tänka på hur mitt holländska prov kommer att gå imorgon; perfektum, imperfekt, regelbunda/ oregelbunda verb, Suck! 

En sak som jag iallafall har lyckats med är att göra en liten Robert sjukt imponerad av min matlagning. När han först hörde chili con carne såg jag att ögonbrynen rörde lite skumt på sig men när han sedan smakade på min fantastiska matkunskap var han som tagen. Han vill till och med bjuda sin vän på detta på söndag, jag känner mig sjukt stolt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: