what a day!

Kategori: Allmänt

Från klockan 7 imorse då klockan ringde fram till nu har det varit full fart. Först dunder plugg på studentpalatset med Jennie, sedan en liten stund egen studerande på stadsbiblioteket och efter det hem montera massa grejjr, iväg på dans och sedan hem och fixa lite mer. 

Vi hade bästa gäst läraren idag, hon var sjukt duktig. Hade roligaste dansstilen och hela hon var genom go! Jag behövde verkligen detta.. Sist kände jag mig så less på dansen att jag undrade vad jag gjorde där. Visst jag hade väll en dålig dag men tappar jag glädjen för dansen då är det illa. Jag vill inte ens dit först idag men jag är så glad att jag tog mig dit. Jag tror jag gjorde den bästa träningen på grymt länge. Tekniken var grym, mina armar kändes mycket mer kontrollerade nu än förut. Och koreografin var fantastisk! Jag känner mig så nöjd!

Nu blir det bara att sova.. Imorgon är det seminarium och sedan plugg med Jennie!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: