Life as we know it!

Kategori: Allmänt

Igår bara flög tiden iväg utan att vi gjorde nånting, jag förstår inte riktigt vad som hände men idag har vi gjort hur mycket som helst och ändå så känns det inte som att klockan är nånting. Vi började dagen med lite shopping, Robert köpte nya jeans, jag köpte också nya jeans ( äntligen) och dessutom en kofta=) 

Sedan promenerade vi runt i stan och parken, Robert hann plugga lite och jag kollade på bonde söker fru, till er som inte sätt det än, ni missar nått. Helt klart bästa! 

Efter det promenerade vi in till stan igen och gick på bio, vi såg life as we know it, en väldigt bra film, jag blev positivt överaskad faktiskt.

Mamma: Nej, jag har inte kastat Sverige tröjan än, jag var väldigt nära dock. Men efter ett tag så satte jag på mig jackan över så man inte kunde se tröjan längre. Lite väl pinsamt att sitta i holländska klacken med en Sverige tröja när dem totalt förnedrar oss. 


Kommentarer

  • Ems säger:

    Jag vill se get!! Och i värsta fall: robert agera goat-boy!

    2010-10-15 | 01:52:37
  • Josefin säger:

    Du kommer få se get! Vi till Roberts föräldrar imorrn!!! Jag ska lätt posera med geten! stötsta modellen!!

    2010-10-15 | 11:11:11
    Bloggadress: http://joesofine.blogg.se/
  • Ems säger:

    Fett schysst! Jag vill se robert agera get bredvid geten. Sen vill jag se dig lyfta upp get! Jag kommer följa bloggen med sjuk spänning det kommande dygnet!

    2010-10-15 | 15:24:07

Kommentera inlägget här: