lägesrapport..

Kategori: Allmänt

  • Jag har slängt i mig sådär 1 kilo godis under helgen vilket ger mig enorm tjockis-ångest just nu.
    Åtgärd= Imorgon börjar min diet, såhär kan man ju inte ha det. 

  • Jag har inte sprungit på över 1 vecka och innan dess var det mer än 1 månad.
    Åtgärd: försöka springa minst 2 ggr denna vecka, måste komma tillbaka till mitt bra flyt.

  • 2½ månad kvar tills jag blir äldre = ångest large!
    Åtgärd: ett år närmare döden, kan inte bli annat än tragiskt

  • Löning imorgon = 990 kr i lön, yippie!
    Åtgärd: tur att min diet börjar, har väll inte råd med något.

  • Rest-skatt som ska betalas denna månad
    Åtgärd: Sälja saker?

  • Räknar dagar tills jag får träffa Robert igen.
    Åtgärd: Ser inte så bra ut, nästa år? 

  • Jag är jävligt olycklig!
    Åtgärd: Kärlek, Robert & sprit.. Det sista är väll det som jag får nöja med mig!


Kommentarer

  • Helena säger:

    Man blir tjock av sprit och det är dessutom dyrt.

    Kom hem till mig och käka nyttomat och drick te istället. Då får du kärlek, god mat och slipper lägga ut en massa pengar. win-win situation!

    2010-10-29 | 16:45:13

Kommentera inlägget här: