Jag kommer alltid att minnas dig..

Kategori: Allmänt

.. och ditt härliga skratt, din omtänksamhet, påhittighet, generositet och alla minnen som du gett mig. 

Älskade, fina morfar, det du gjort för oss glömmer vi aldrig och du lever för alltid vidare i våra hjärtan.





Det var en mycket fin och värdig begravning, precis vad morfar är värd. Officianten ( talaren) gjorde ett toppen jobb och förmedlade och beskrev morfar på det sättet som han verkligen var. Min Morfar var den finaste mannen jag nånsin har träffat och en enorm tomhet och saknad finns nu inom oss. Men minnena lever kvar och allt som han gjort för oss, lärt oss och fått oss att vilja bli. En person med ett så gott hjärta är svårt att hitta. Jag känner mig tacksam, för att jag fick den äran att lära känna och vara barnbarn till en så fantastisk man. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: