Geten!

Kategori: Allmänt

Idag var det ett kärt återseende då jag fick träffa Mr. get igen. Jag måste säga att jag tycker att vi lyckades hyffsat bra med våran uppgift. Robert är slående lik geten och tyvärr gick det inte att lyfta men jag gav den en stor kram!
Middagen hos Roberts föräldrar var grym, verkligen jättegod mat och på bordet fanns det också köttbullar som Roberts mamma hade köpt special kryddor till så att dem skulle likna svenska köttbullar så mycket som möjligt, men jag måste säga att dem var grymt mycket godare än dem svenska köttbullarna=) Efter middagen mötte vi upp en vän till Robert och tog några glas. Nu är vi hemma igen och jag känner att hela min kropp skriker sjukdom, antagligen vaknar jag väll med världens feber imorgon. Här har det varit riktigt kallt idag och hemma är det väll knappast bättre.. :( 

Nu ska jag krypa ner och värma mig och spendera all tid jag har kvar åt Robert=)


Hoppas bilderna är till belåtenhet?;)

Geten och GoatRobert


jag bekantar mig


Geten är galen efter mat!


söta kissar!


Påväg tillbaka till Groningen, mät, glad och stenfrusen!

Bonus material


Kommentarer

  • Ems säger:

    Hahahahahah BÄST!! Fett förvirrad get!



    2010-10-17 | 15:33:30

Kommentera inlägget här: