Skit dag!

Kategori: Allmänt

Morgonen började bra med träning, gjorde inte alls lika bra ifrån mig som träningarna innan men jag hade kul och det är huvudsaken=) Grymt taggad är jag inför nästa gång!


Sedan har jag jobbat resten av dagen och det har bara varit skit, första timmen var okej men sedan.. Fick jag alla knäppokunder eller? Tyckte jag under 4 timmars tid bara hade knäppa kunder. Just nu känner jag mig helt mör och har sån ångest över att gå till jobbet imorgon. Jag vill inte vara där 07.00 imorgon, jag orkar inte en dag till med det här eländet. Jag bara hoppas att det imorgon är lite lugnare än idag!  Ska dessutom vara på en avdelning jag inte varit på så mycket, men det ska bli kul att få göra lite nytt!!! Ikväll är det mjukisbrallor på och bara mysa framför tvn, mer än så orkar jag inte. Ledsen för mitt gnäll, men ibland bara måste man gnälla av sig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: