-10

Kategori: Allmänt

Det är ungefär 10 minus ute och jag vill verkligen inte ut igen för att ta mig till jobbet. Jag vill inte jobba heller, min 6:e helg i rad. Dock är jag ledig imorgon och det ska jag minsann njuta av maximalt.


Igår efter adventsbaket gick jag hem till Jessica och sedan tittade vi in hos hennes grannar Fakke och Kim, Det var väll rätt lugnt och jag var super glad för att jag fick sällskap hem sedan av grabbarna som skulle till MP. Fast mitt på vägen kläcker någon ut sig ultimata idén att åka till Arlanda och ta första bästa flyg... Grabbarna försvann fort tillbaka hem för att hämta passet. Jag ringde upp och då kollade dem resor för fullt, Egypten 398kr. Enkelbiljett kl 07.00 imorse. Jag vet inte om dem tog det, dem sa det på telefonen igår kväll och idag har jag ivrigt försökt att få info men ej lyckats, Vilken idé? Jag vill också bara dra iväg sådär på impuls! Framför allt nu i den här kylan.. Brr och värre ska det bli också:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: