fritid?!

Kategori: Allmänt

Ja, då var det bara att inse då att fritid och socialt liv kommer inte ens att exicistera i mitt liv kommande veckorna.

Började skolan idag igen efter 7 veckors uppehåll och det mina vänner var en riktig utmaning, skolsystemet har ju psykat upp sig så min registrering till kursen var ju lattjo. Så jag har pratat med expeditionen ett x- antal gånger. Pratat med eximinatorn och till sist rektorn. Men efter lite om och men ska det nu vara fixat och jag får nog skriva om mitt ämne, marknadskommunikation=) Jaa! Men det kommer bli mycket plugg.. utöver detta har jag nånting uppbokat varje helg.

Denna helg  dans gig + träning inför vissa dans  nummer + yogan.
Nästa helg tävling i gymnatiken +dansträning + yoga
helgen efter det uppvisning i gymnastiken + dansträning + yoga
helgen efter det DANSUPPVISNING
Helgen efter det omtenta + Dans gig

Ja.. man kommer ju inte börja sommaren fit for fight inte:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här: