tröttare än trött

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en mycket seg dag, vaknade av illamående men som tillslut gick över. Vilket var tur så att jag kunde jobba. Det var panik på jobbet den så kallade cirkusen (rean) börjar på söndag så alla reaskyltar skulle upp. Och nu pratar jag inte om några stycken, nej nej ca 50 skyltar, stressigare arbetspass har jag nog inte varit med om men sådär 20.02 satt alla mina 50 skyltar uppe och jag kunde gå hem med gott samvete!


Imorgon är det midsommar och efter det går vi mot mörkare tider, att det ska gå så fort. Jag vill ha ljusa nätter året runt! Jag hoppas på sol imorgon då jag ska inleda dagen med att steka i solen, en midsommar-bränna är ett måste. Det blir en sill lunch med mamma och på kvällen middag med söta Ems och sedan party!!!


Släcker därför lampan för idag och ska sova som en björn i ide för att ladda upp mig totalt inför imorgon!

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: