sur

Kategori: Allmänt

Idag är jag riktigt irriterad.. Det är nämligen så att jag inte har nått jobb i sommar alls.. Visst var 3:e helg är inte mycket men det var iallafall nånting men dem har tydligen valt att ta bort mig helt så jag har inga fasta tider. Andra personer jag pratat med har inte heller fått vad dem önskat ex bara deltid istället för heltid. Så jag antar att jag är ledig hela sommaren då. I och för sig skönt, bara att penga-ångesten är enorm!
Fast jag förstår fortfarande inte grejjen... Hur kan man lova nån pass och sedan bara strunta i det?!? Nej, detta gjorde mig riktigt less faktiskt..!


Igår var jag grymt duktig rensade alla mina kläder, resultatet blev 3 stora soppsäckar fullproppade. Kändes lite hårt i hjärtat, mycket av det är fina grejer. Som tur är kom Emma förbi och kan plocka det hon vill ha. Skönt om nånting kommer till användning iallafall=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: