paniiik

Kategori: Allmänt

shit.. jag har verkligen levt i en helt annan värld i flera dagar... men verkligenheten slog mig plötsligt.. Jag ska på mottagning och jag har ingenting att sätta på mig.. INGET!

Alla är så fina och sommriga och det ända jag hittar när jag tittar i garderoen är svarta och gråa klänningar. HJÄLP! Jag har inte ens tänkt tanken att min garderob innehåller 1. -bara trista kläder 2. - Inget säsongsnytt! Damnit! Shopping första prio 1! Robert får säga vad han vill nästa vecka, han måste hänga i butikerna med mig, vad han än tycker om det! Det här går inte!!!

Pluggandet har gått sådär. Snälla, snälla snälla gud säg att det är Ogi som skrivit tentan till imorgon. Dem kan jag så bra! Kollade på jureks nyligen och ville bara grina.. FAN! snälla låt mig klara det här!! Ingen tenta har nånsin varit viktigare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: