Louises examen

Kategori: Allmänt

Håll igång hela dagen. Jag är helt slut och hjärnverksamheten har lagt av för länge sedan. Tentan är over and done, det gick väll inte toppen bra men jag gjorde iallafall en bra insats=)

Kvällen spenderades hemma hos Lousie för att fira hennes Examen. Och vilken fin lägenhet hon har, jag är så avundsjuk, Framförallt på garderoben! Och vilken god mat=) Hon är så duktig!! Jag hade jätte trevligt och vill verkligen följa med ut och röja på Garbo men måste vara fit for fight imorrn.. Både dansuppvisning ( igen) och tävling med tjejerna. Dessutom kommer fin besök;)


Fyndigaste presenten!



Hela ligan på ingång..


Jessica övar in sången..



Glad examenstjej


Nice käk!


party people


me..


vad händer här??


Moppen.


Party folket slirar vidare till tåget..


Party girls..

Nu är det dags för mig att sova, imorgon blir det en heldag=)

God natt!

Kommentarer

  • hippielojsan säger:

    Tack för senast, å gången innan de å dagen innan de haha ;)

    Snor dina bilder, cause I like them so!

    Nästa gång får du med ut och svänga på dansgolevt :*

    2010-06-07 | 18:25:18

Kommentera inlägget här: