I-landsproblem

Kategori: Allmänt

Idag åker jag till Pappa, ska ut till hans landställe en dag och bara ta det lungt för att imorgon åka till Holland. Yey!
Det ska bli jätte kul att träffa pappa igen och se hans landställe, det var alltför länge sedan jag var där!

Det största problemet i mitt liv just nu är: vilken väska ska jag packa i? Vilket I-landsproblem va, vissa skulle garva häcken av sig om det hörde men för mig är det rena mardrömmen. Har packat om 10 ggr men nu äntligen har jag kommit fram till ett beslut. Jag tar den mindre väskan som knappt går att stänga. Anledning: den väger dem inte eftersom de anser att den knappast kan väga 10 kg. vilket den gör. Den större väskan skulle dem väga och jag kan eventuellt få betala en summa och det gillar vi inte.

Hur som helst!

Nu drar jag!!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ha det underbart hos din man gumman! När du kommer hem sen väntar poolhäng!

    2010-07-01 | 09:42:04
    Bloggadress: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här: