I går var det bröllop

Kategori: Allmänt

Jag är jätte glad över att jag hann ta mig in till stan en sväng efter jobbet igår och se lite av festligheterna. Mamma hade varit inne i några timmar redan och följt allt mycket noga och hade mycket att berätta om gårdagens arrangemang.

Efter att brudparet vinkat av och sedan begett sig till bröllopsmiddagen gick mamma och jag och strosade runt i vår vackra huvudstad. Och det var verkligen jätte vackert igår. Vi satte oss på ett jätte mysigt ställe vid skeppsbron och åt den ljuvligaste strömmingen jag nånsin smakat, och såklart några glas vin. Sedan strosade vi vidare mot slussen och gamla stan. I gamla stan var det fest minsan med orkestrar och folkliv, dessutom passade vi även på att natt-shoppa lite.

Efter en oerhört lyckad kväll begav jag mig för att möta upp Mr K och hans kamrat.. vi gick runt lite och kollade in festligheterna vid gustavadolf torg men begav oss slutligen hemmåt. En mycket lyckad kväll måste jag säga. Och ett fantastiskt vackert brudpar.


Folkvimel utanför slottet



Bröllopsparet och föräldrar



Mamma i publikvimlet


Många kungligheter


De nygifta


Min idol= Kungen


Holländska kungligheter


Mamma





Bästa bilden jag lyckades få av carl philip ( till höger)


jag i vimelt


Mamma i vimlet


Hästar=)


Mamma på skeppsbron


Stockholm<3


jag och mamma och den ljuvliga strömmingen


Mamma minglar med bartendern


på jakt efter sjömän?


Mamma & jag vid slussen


Norsk orkester i gamla stan


jag promenerar i gamla stan


Mamma ser nått intressant i skyltfönstret


mamma på shopping


Köp nr 1


Köp nr 2


stadshuset



Operan & Gustavadolfstorg


Party


Folkvimel


Me so happy!

Kommentarer

  • ahallen säger:

    Sv; Absolut! :) jag har aldrig sett något liknande!

    2010-06-20 | 14:18:25
    Bloggadress: http://ahallen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

    2010-06-21 | 10:20:11
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: