god morgon tisdag!

Kategori: Allmänt

Oh fy vad trött jag är i mina stackars armar. Breakdansen igår var grymt kul men riktigt, riktigt jobbig.. men jag lyckades få till en hyffsad 6 step och jag kom upp i en baby freeze tillslut=) Känns grymt! Ikväll ska jag dit igen och utöva mina skills, jag och Eva ska tilloch med dit innan klassen så vi kan fusk träna lite:P

Idag är det bara 5 dagar kvar innan sommarlov! Men paniken stiger, Uppsatsen ska in ikväll och ekonomistyrningen behöver rå pluggas.. så ni vet var jag kommer befinna mig idag... just det. djupt, djupt, djupt ner i skolböckerna!

Ja, ibland vill man inte säga det men det känns ju lite skönt att det inte är 100% toppväder iallafall=)

Kommentarer

  • EE säger:

    Hahaha.. ja, träningsvärken idag är INTE nådig!

    2010-06-01 | 14:44:23
  • Malin säger:

    Haha inte vad jag vet. :P

    2010-06-01 | 16:35:05
    Bloggadress: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här: