en vanlig morgon hemma hos mig

Kategori: Allmänt

Ja, då ska jag strax denna ljuvliga torsdag bege mig till skolan för att riktigt sågas på opponeringen för våran uppsats. Känns inte helt kul måste jag säga.. men efter idag är det över, finito! bara ekonomistyrningen kvar då!

Solen skiner och det käns helt underbart. Hemma hos mig ser det ut såhär..


Självklart lägger sig katten mitt på tangentbordet, inget ovanligt. Alltid ska han vara i centrum men han är allt för go!

Jag töntar mig framför spegeln, självklart, finns det någon bättre syssla än att bara kolla på sig själv?? Nä, skulle inte tro det! Dessutom har jag fått min underbara kamera tillbaka så jag tar ju kort minsta lilla grej numera:) Som jag har saknat den!

Josefin leker akrobat, självklart.. schysst att växten i bakgrunden ger mig en extra bussch!


Nu får det minsan vara nog, dags att bli lite seriös.. packa väskan och bege sig mot en helvettes dag i skolan! Förhoppningsvis kommer jag hem levande!!!

Ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: