home again..

Kategori: Allmänt

...efter en underbart skön vecka på cypern! Jag har levt ett riktigt drottningliv, legat på stranden varje dag. Gottat mig i massa mat och dessutom provat nya munkar till frukost varje dag:P Ja, ibland har man det bra.
Idag är jag helt seg och inte riktigt kommit tillbaka till gamla tempot igen... men det är jag värd! Dock har jag hunnit med en löprunda (lite ångest efter alla munkar) och letar nu en massa musik till kommande termin. Mycket ska göras:

Nybörjarkoreografi till 7-8 år
fortsättningskoreografi till 7-8 år
Nytt fristående till gymnasterna
Eventuellt en koreografi till gymnasterna.


ja, då är det bara att sätta igång då.. med mitt tempo är det lika bra att börja nu.. jag har ju ändå några veckor på mig fortfarande..

Snart kommer även bilder från cypern=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: