MP

Kategori: Allmänt

Säga vad man vill om MP, men Mp är alltid Mp och det finns i hjärtat. Som vi shakat till halvdålig musik men ändå ägde vi dansgolvet, eller Linda ägde all dancehall och Eva och jag hade vårat moment i "time o f my life". Ni som inte var där missade något..

Kvällen var tumultig men tack att jag har så fina vänner som få mig att känna mig betydelsefull och uppskattad... bara släppa loss och köra:P

Imorgon väntar jobb, glidar pass 10-16, sedan drar jag och det ska bli så jävla skönt. Det finns inget hellre jag vill än att komma bort just nu!

Konstigast ikväll var att göra sällskap med en gammal dejt som skulle hem med en brud?! Hmm inte helt okej!


nej, nu blir det att sova av sig ruset så man pallar morgondagen!! VIKTIG dag! woohoo! OMg, nervositeten börjar smyga sig på:P fan vad underbart!


God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: