"the pucko magnet"

Kategori: Allmänt

Kan man bli mer less på killar än mig?! I så fall välkommen!

Den ena är värre än den andra... Den första av dem hör av sig och har grundligt förhör om vad man ska göra på kvällen och vart man ska, bara för att försäkra sig om att jag inte ska till samma ställe som han? Vad tror han, att jag ska bli sur för att han gör patetiska raggningsförsök, nej tack ragga på du jag förtjänar bättre iallafall!

Den andra beter sig som en dryg jävel som tror att han har nått att komma med och hör av sig när det passar honom, öh jag har viktigare saker för mig än att vänta på dig pucko!

Den tredje försöker ragga på en hela kvällen, massa överflödiga komplimanger, ehmm kanske funkade på 1800-talet? sedan tjat om efterfest och när man för 50:e gången tackar nej och säger att man ska hem blir man Sms bombad som slutar i ett bittert sms: att jag inte är en livsnjutare! Patetiskt!

Börjar undra om det finns några bra killar där ute? Eller lyckas alla puckon dras till mig?
"Josefin The pucko magnet!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: