Bästa tjejerna rockar i Hedemora!

Kategori: Gymnastik

Det har varit en grymt lång dag, samling 06.20 och hemma ca 20.00. Det var längsta tvälingen jag varit med om! Men guud sånna tjejer, vi tävlade med två lag och båda lagen förbluffade mig! De körde allt så snyggt och jag är stoltare än stoltaste! Aldrig har jag sätt dem så klockrena, och sträcka på sig så mycket. Inte heller har de npånsin kört flickis så snyggt som idag. Båda lagen gick vidare till final, tyvärr ingen medalj men bara att ta sig till final av 25 lag är vinst nog. Och en grym prestation att gå ut igen efter 5 timmar med hunger, stress, adrenalin och allat annat som man har under tävling! Fan, jag älskar verkligen mina gymnaster, de är dem bästa nånsin! 


Bästa ledarna framme i Hedemora redo att rocka fett!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: