mör!

Kategori: Gymnastik

Hela min kropp skriker smärta just nu! Det har varit ett riktigt roligt läger och tjejerna har lärt sig massor, spärrar har släppt och många av dem gjorde saker de inte kunnat eller vågat tidigare. Jag är så stolt! 
Vårat julpyssel blev även succé, vi hade köpt porslinskoppar och porslinsfärg så alla fick måla sin egen mugg. En mycket uppskattad idé. Sedan tittade vi på Robin Hood, tipspromenad och massa annat skoj!



ledarna redo att hugga in på frukten!


Hungriga gymnaster!


Söta!


sträckvolt!


sträckvolt-halvskruv


felhopp?


fel?


Middag!!


bus och lek!


mugg-målning. 


Filmvisning, Robin Hood!


Det var ett riktigt lyckat läger och det är en mycket trött Josefin idag, jag kämpar för att hålla ögonen öppna. Men det var det ändå värt! För mina tjejer är så fantastiska!!


Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv: Jag är definitivt lika mör. Usch vad ont det gör överallt, haha! Fina bilder föresten, ska hålla utkik efter videon ;)

    2010-12-05 | 21:28:54
    Bloggadress: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: