Teiras Birthday!

Kategori: Utbyte i Groningen

Idag var det inte mindre än Teiras birthday! Detta planerade vi ( jag, dagny, kenneth, Alan och Tess) genom att köpa en pandora berlock, vad alla tjejer vill ha :), och så bakade jag en rabarberpaj! Trots att jag och Dagny fick leta i hela byggnaden för att hitta en ledig ugn, vilket drog väldigt mycket ut på tiden så blev det väldigt lyckat! Och Teira blev väldigt  glad och överraskad vilket var det viktigaste. 


Förväntansfullt öppnar hon paketet!


inuti en Pandora berlock, självklart en tulpan för att symbolisera Holland och hennes nya vänner hon skaffat sig här!


Och det bästa av allt..... rabarberpajen!

Nu är det bara att hoppa i säng, om 5 timmar ringer väckarklockan och det är PRAG som gäller! Mina vita kläder är nerpackade och jag är taggad till max! 

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: