stressad och uttråkad!

Kategori: Utbyte i Groningen

Jag känner mig riktigt stressad över skolan, det är inte lite litteratur att läsa och tiden bara rinner iväg och det känns som att jag inte hinner nånting?! Dessutom är jag stressad för att det är så mycket jag vill göra, eller hinna göra och shit jag åker hem snart. Bara tanken får mig att börja grina, okej jag åker hem i Juli men många andra åker hem i slutet av Juni och det är bara typ 6 veckor kvar. SHIT!  Jag som vill att detta aldrig ska ta slut. 

Sedan är jag så oerhört uttrad just nu, jag har pluggat hela dagen. Snart går solen ner och jag har inte ens lämnat studenthouse idag. Jag måste hitta på något, annars dör jag av uttråkighet och stress av att jag inte gör något vettigt med min tid! 



Så uttråkad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: