Prague, What a beautiful city!

Kategori: Utbyte i Groningen

Hemma igen efter en intensiv weekend i Prag, vilken underbar och charmig stad. Jag är helt förälskad! Det är underbara byggnader, mysiga cafér, god öl och mycket mer.
Sensation white var riktigt coolt, jag hade inte så stora förväntningar, eftersom jag inet riktigt visste vad jag skulle förvänta mig. Men det var GALET! Så sjukt roligt! De 6 timmarna som vi dansade runt känns mer som 2 timmar. Nästa år har sensation white premiär i Stockholm, i nya arenan.. Gissa vem som kommer vara där? 

Dock missade vi vårat flyg hem på söndagen, shit happends, och efter väldigt mycket ångest, förtvivlan och efter många " om och men" hittade vi en buss, 15 timmar, jojo jag tackar!  Med råge på allt var bussen tidagre än förväntat vilket ledde till att vi fick sitta i Utrecht i 2 timmar för att vänta på första tåget till Groningen. Och inte nog med det, jag hade en tenta idag också. Vilken dag asså! Hem från tåget, ta en dusch och sedan direkt till tentasalen, knappt bytt om efter sensation. Men jag är hur nöjd med våran resa som helst. I love Prague!









And now what we came for.....










Kommentarer


Kommentera inlägget här: