Lycka!

Kategori: Utbyte i Groningen

Det är en så otroligt bra dag idag, först fick jag reda på att jag klarat Holländskan, bara en sista lektion på måndag som bara består av lekar och lite sånt, jäkligt skönt! Sedan Eurovison, Sverige är i final! WOHO! Jag trodde hoppet var kört men sedan i sista stund gick Sverige vidare. Just nu går alla och småsjunger  på popular, jag kanske inte är det största fanet av låten, men vad då det är Sverige och Saade är sjukt het. Tack till Robert och hans mamma som ringde och röstade många gånger. Jag försökte men mitt holländska konto är spärrat för sånna typ av samtal, tills på lördag ska jag försöka lösa situationen! 

När Saade gick vidare blev jag och Dagny helt galna och började hoppa omkring som galna apor, vi blev så patriotiska och vi började spåna många ideér inför våran Sverige fest som vi ska annorda 6 juni! Blad annat blå och gula jelly shots, vikinga hattar, absolut vodka, köttbullar, life size Alexander Skarsgård, sverige flaggor, Abba, Swedish house mafia,  dansa små grodorna och allt annat galet. Vi ska visa hur bra vi svenskar är på att festa! 6 juni, det kommer bli awesome! 





Nu blir det sängen, imorgon väntar skolböckerna på mig. JA, vad roligt! 

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: