hunzerun!

Kategori: Utbyte i Groningen

Idag deltog jag i ett lopp igen, hunzerun. Och det gick inte så jätte bra, hela kroppen protesterade och jag hade en riktig smärtsam håll hela vägen. Loppet var 10 km och jag fick en tid på 1 timme och 4 minuter, samma tid som på tjejmilen förra året, så det är ju inte sämre iallafall. Dock var det otroligt påfrestande att springa på öppet fält, ni som inte har varit i Holland och förstår hur platt det verkligen är, herregud, inget vindskydd alls, man blåser nästan bort. Men jag är ändå nöjd med min prestation.

Snart är det eurovision, och självklart av alla dagar ska kineserna ha fets i commonroom, man ser dem aldrig och just idag. Men vafan vi ska ta tv kl 9 och då får de bannemej stänga av musiken. Eurovision är bara 1 gång per år och Sverige ska vinna i kväll! WOHO!


Trött tjej vid målgång!


stretcha är viktigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: