En vanlig lördag i Groningen!

Kategori: Utbyte i Groningen

Ojoj, träningsvärken idag är inte nådig! Jag känner mig som en gammal gumma som jag haltar fram. Jag har smörjt in hela benen med tiger balsam, ändå kan jag inte rör mig. Skönt att löpningen igår gjorde lite nytta! Festen efter eurovision var knas, som vanligt shots på Kastel, vidare för skumkrig på Twister och avslut på Warhol och självklart kebab och pizza innan hemgång. Och för en gångs skull fick jag hjälpa Kenneth hem, vilket aldrig har hänt tidigare.. eller rättare sagt  vi var i samma stadie! Vi hjälpte nog mest varandra! Och somliga ska inte cykla, och då menar jag mig själv. Igår ramlade jag inte när jag cyklade utan stående ramlar jag på cykeln.. Klant!



Jason hängde på!



Kenneth kör påfyllning med shotsen!


Resultatet!


Jag och cyklar asså, farliga grejjer! och hur klantig får man bli? Jag satt ju inte ens på cykeln! Samma knä som innan också dessutom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: