En tidig kväll i Groningen = finns inte!

Kategori: Utbyte i Groningen

Det var planerat att bli en lugn och tidig kväll igår. Eftersom det var doctor's and nurse party och verkligen ALLA skulle dit ville vi ju självklart inte missa det. Dilemmat var morgondagen, seminarium kl 9 följt av ännu ett seminarium. Men andra ord skola till 14.00. Så planen var, vi tar 1 drink och är hemma innan kl 2. I den här staden är det en omöjlighet. Oavsett veckodag. Dock höll jag mig med inte så många drinkar, men vart tiden tog vägen vet jag inte?  Så nu sitter jag här, helt död, jag har fått 1,5 timmes sömn och skulle göra vad som helst för att få gå tillbaka till sängen men nej, det får bli senare helt enkelt. 




Kenneth klagade på att det aldrig är bilder från innan vi går ut så vi försökte iallafall.. Här är jag!


Sedan cyklar vi inomhus också! Detta är min korridor, duschen precis till höger, dörren bakom är köket, commomroom är där den blåa väggen syns och min dörr är på vänster sida lite längre ner i korridoren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: