4 dagar kvar till Prag!

Kategori: Utbyte i Groningen

4 dagar kvar innan vi drar till Prag för sensation white! Det kommer bli riktigt roligt, jag är inget stort fan av elektro musik men i Prag ska det tydligen vara lite mer house musik än bara ren elektro! Det kommer bli så grymt. Så just nu är mitt största mission att hitta något vitt att ha på mig, inte alltid det lättaste. 

Dock betyder Prag att jag har grymt mycket plugg att göra just nu, då jag har en tenta dagen efter vi kommer hem, sådär lagom kul. Solen skiner och jag har inte ens satt foten utanför dörren idag:( Jag är sjukt omotiverad och gör allt annat än att plugga just nu! 

Tess föräldrar är här på besök, jag har träffat dem redan, innan de kom hit var dem i Stockholm och dem verkligen gillade Stockholm, jag blir alltid lika glad när folk fått så gott intryck av Sverige! Lite senare ikväll ska jag möta upp dem och Tess för en drink ute på stan, efter det blir det antagligen utgång. Jag måste säga det, Maj månad, har jag gjort nått annat än att gå ut? Nej, inte mycket. En galen party månad helt enkelt! 



På kastel, där är ALLA kungar i baren! 1 euro shot! Samla alla slantar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: